Windows 7

Windows 7Image via Wikipedia

Kehangatan Windows 7 sedang hebat diperbincangkan sejak kemunculannya di pasaran pada 22 Oktober baru-baru ini. Saya antara orang yang teruja dengan pelancarannya kerana pernah mencuba versi percubaan Windows 7. Proses untuk memasangnya mudah dan ia ternyata lebih baik dari versi sebelumnya -- Vista.



Cuma beberapa perkara yang ingin saya tahu dengan lebih lanjut kerana ia membantu saya untuk membantu orang lain memasang Windows 7 pada PC mereka:

1. Harga Windows 7 di Mesir.
2. Prestasi Windows 7 berbanding Windows XP.
3. Kemampuan Windows 7 menyokong perkakas komputer yang lama.

Dan beberapa persoalan lain yang bermain-main dalam fikiran saya, namun tak mampu saya ungkapkan dengan kata-kata buat masa sekarang.

Apa pendapat anda tentang Windows 7?
Reblog this post [with Zemanta]

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Hari yang memenatkan

Jenis fi'il dan hukum-hukumnya

Rukun Islam dan rukun Iman