تامر حسني - كلنا واحد




ترابك يا فلسطين تاج على راسى
امشى اتباهى بيه بين اهلى وناسى
ترابك يا فلسطين تاج على راسى
امشى اتباهى بيه بين اهلى وناسى

يارب مش عارف انا اعمل ايه
يارب قدرهم على اللى هما فيه

مش عارف اعمل حاجه نفسى اعمل حاجه
شايف اخويا بيتعذب وانا
بتفرج عليه

محتاجين وقفه عربية لحل القضية
باعلى صوت ارجوكوا اتحركوا

عارفين مش قصدكوا
بس بردو محدش يقدر يسكت واخواته بتموت

يارب مش عارف انا اعمل ايه
يارب قدرهم على اللى هما فيه

مش عارف اعمل حاجه نفسى اعمل حاجه
شايف اخويا بيتعذب وانا
بتفرج عليه

يارب نولهالنا فرحة صبر السنين
ونفرح على ارضك يا عراق وترجعى
لينا يا فلسطين

يارب نولهالنا فرحة صبر السنين
ونفرح على ارضك يا عراق وترجعى
لينا يا فلسطين

يارب مش عارف انا اعمل ايه
يارب قدرهم على اللى هما فيه

مش عارف اعمل حاجه نفسى اعمل حاجه
شايف اخويا بيتعذب وانا
بتفرج عليه

*******************************

والله لو بقينا ايد واحده لترجع بلادنا مره واحده

احنا الاقوى بشهادة الزمان

لو مهما كان سلاحهم حيفضل سلاحنا الايمان


Credit to Raqaiq.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Hari yang memenatkan

Jenis fi'il dan hukum-hukumnya

Rukun Islam dan rukun Iman