Ke Kota Bharu

7 Ramadhan 1430H

Jumaat, 28 Ogos 2009

Selesai sahur dan Solat Subuh, saya teruskan usaha membaiki komputer. Saya dapati power supply yang rosak.

Tengah hari itu saya dan Baba Solat Jumaat di Masjid Batu 6. Petangnya saya rasa terkilan sebab kambing banyak terlepas gara-gara dawai pagar yang kendur dan kambing-kambing boleh lompat melepasinya.

Malam itu Mama nyatakan hasrat untuk ke Kota Bharu. Selesai terawih di rumah, saya, Mama dan Baba bertolak ke Kota Bharu. Saya memandu dengan berbekalkan air isotonik Excel dan snek Twisties. Lama benar tak makan Twisties.

Saya berbual panjang dengan Mama. Dalam perjalanan A.yed telefon dan mengkhabarkan K.bae selamat bersalin secara Cesarean. Anak perempuan. Saya teruja. Tak sabar untuk lihat sendiri si kecil itu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Hari yang memenatkan

Jenis fi'il dan hukum-hukumnya

Rukun Islam dan rukun Iman