Komputer rosak

6 Ramadhan 1430H

Khamis, 27 Ogos 2009


Rutin harian diteruskan seperti biasa. Cuma tengah hari itu saya keluar membeli barang-barang yang telah saya senaraikan sebelumnya. Di Gong Badak, saya terserempak Cikgu Ramli, guru pakar Matematik PMR yang mengajar saya ketika di tingkatan tiga. Saya perkenalkan diri saya sebagai Ramadhan dan dia mampu sambung nama saya, Ramadhan Syakir. Rasa terharu dengan keprihatinan cikgu.

Tiba di rumah, saya basuh kereta. Malamnya, saya cuba baiki komputer yang menurut A.yed sudah lama tidak digunakan. Ada dua komputer di rumah. Satu yang memang asal di rumah. Yang kedua milik A.tohir yang dia tinggalkan di rumah saya sebelum ke Leeds. Kedua-duanya tak dapat digunakan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Hari yang memenatkan

Jenis fi'il dan hukum-hukumnya

Rukun Islam dan rukun Iman