Apa sudah terjadi?!

Terengganu flagImage via Wikipedia
Pilihanraya kecil Parlimen Kuala Terengganu semakin hampir. Setiap parti yang bertanding dan sekutu-sekutunya mengerahkan sepenuh tenaga untuk membantu calon masing-masing untuk memenangi pilihanraya kali ini.

Kami yang berada jauh dari negara terasa perlu untuk mengikuti perkembangan semasa yang berlaku di tanah air, apatah lagi di negeri sendiri. Namun, satu perkara yang mengejutkan berlaku apabila saya cuba untuk membuka beberapa blog politik yang sering saya buka untuk dapatkan maklumat.

Tranungkite tidak dapat diakses, AnwarIbrahimBlog bagaikan telah digodam dan CheDet berpindah dari dotcom ke dotcc dan dihiasi dengan banner iklan.

Kepada webmaster yang terbabit, tolong ambil langkah untuk perbaiki sebarang kerosakan yang berlaku. Kami perlukan maklumat terkini dari kalian!





Reblog this post [with Zemanta]

Ulasan

  1. sALAM..

    Erm.. tranungkite kita tu mungkin ada yang ganggu tu.tapi jika laman anwar, tgok dah okke. yg che.det tu mungkin akakn ada kenyataan tun di mana-mana kelak,akan perubahan alamatnya.

    wallahua'alam..:)

    BalasPadam
  2. Oh... Terima kasih kerana memberitahu. Memang laman web Tranungkite diserang sejak semalam. Cuma agak terkejut bila laman web AnwarIbrahimBlog juga mengalami masalah. Rupa-rupanya sementara sahaja.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Hari yang memenatkan

Jenis fi'il dan hukum-hukumnya

Rukun Islam dan rukun Iman