1600KM: Malam ini saya dijadualkan ke Johor Bahru, menaiki bas Transnasional, menandakan permulaan perjalanan 1600+km yang saya rancang.

Perjalanan ini dirancang atas tujuan yang pelbagai. Moga saya diberi kesempatan untuk berkongsi apa yang saya dapat melalui perjalanan ini dengan anda.

InsyaAllah, perjalanannya dijadualkan seperti ini:

24/2: Kuala Terengganu
25/2: Johor Bahru
26/2: Johor Bahru -- Walimah Fakhruddin
27/2: Tanjung Malim dan Ipoh -- Walimah Khai
28/2: Pulau Pinang
1/3: Kuala Terengganu

Saya tak rancang perjalanan saya dengan ketat. Itu gaya saya. Jika ada sesiapa yang sudi membantu, sangat-sangatlah dihargai.

Semoga saya dapat maksimumkan pengajaran dari perjalanan ini. Doakan keselamatan.

P.s.: Saya perlu jimatkan bateri telefon. Untuk sebarang urusan selepas ini, lebih baik SMS saja.

InsyaAllah, kher.
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Hari yang memenatkan

Jenis fi'il dan hukum-hukumnya

Rukun Islam dan rukun Iman