T-Shirt Muslim dan Muslimah!

Saya sangat teruja untuk memaklumkan perkara ini.

Kami (baca: Rumah Sewa 700) membuka tempahan T-Shirt Muslim dan Muslimah mengikut design yang ada pada katalog di bawah. Ini adalah usahasama bersama Dr. Abduh. Saya cuma mewakilinya untuk menghimpunkan tempahan terutamanya tempahan dari kawan-kawan di Rumah Terengganu.

Saya teruja kerana saya sendiri tertarik dengan t-shirt ini. Malahan sayalah yang meminta Dr. Abduh untuk membenarkan saya untuk mempromosikan produk ini di Rumah Terengganu. Untuk pengetahuan, promosi ini hanya untuk pasaran Mesir sahaja. Untuk pasaran Malaysia, saya akan berikan maklumat kepada anda untuk berhubung dengan pembekal di sana.

Harga t-shirt ini sekitar LE42-LE45 untuk T-Shirt Muslim dan LE55-LE60 untuk T-Shirt Muslimah. Tambahan LE5 dikenakan bagi T-Shirt Muslim berlengan panjang.

Untuk tempahan, sila hubungi nombor telefon yang tertera pada iklan atau menerusi apa-apa ruang dalam blog ini; ruang komen, ruang sembang dan Yahoo Messenger. Tempahan hanya dibuka sehingga 20 DISEMBER 2008. Bertindak sekarang atau anda akan terlepas... :-)

* Klik pada gambar untuk besarkan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Hari yang memenatkan

Jenis fi'il dan hukum-hukumnya

Rukun Islam dan rukun Iman