Pertengahan Julai

Alhamdulillah, kini di pertengahan Julai.

Dua minggu akan datang, jadual saya sangat padat. Pada awalnya ia agak membimbangkan. Bila difikirkan kembali, sampai bila harus saya putarkan roda rungutan yang sama. Bila sejuk merungut sejuk. Bila panas merungut panas. Bila lapang merungut bosan. Bila sibuk merungut juga.

Maka, alhamdulillah atas ni'mat sibuk. Kerana saya tahu, jika saya tidak sibuk dengan hal yang baik, secara automatik saya akan lakukan hal yang tak baik.

Semoga segala yang dirancangkan akan berjalan dengan lancar. Saya sedang mempraktikkan apa yang saya tahu tentang pengurusan masa dan wang. Harap lebih terurus selepas ini. Doakan.

Ulasan

  1. kesibukan merupakan satu nikmat yang cukup berharga,hingga kita menghargai setiap masa yang ada...

    BalasPadam
  2. @Penulis: Bila sibuk baru rasa bahawa telah manfaatkan seluruh masa.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Hari yang memenatkan

Jenis fi'il dan hukum-hukumnya

Rukun Islam dan rukun Iman