Perbaharui lesen memandu

5 Ramadhan 1430H

Rabu, 26 Ogos 2009


Selesai sahur, saya temani Baba ke Kg. Raja, Tepoh untuk Kuliah Subuh. Pulang dari kuliah, saya ikut Baba uruskan kambing. Kambing perlu diurus dua kali sehari. Pagi dan petang. Sebelah pagi kami beri makan daun-daun. Biasanya Baba yang uruskan. Juga isi air jika sudah kering atau kotor. Sebelah petang juga diberi daun-daun tapi menjelang Maghrib, bekas makanan akan diisi dengan makanan segera.

Tengah hari itu A.ngah dan C.ngah datang dari Besut. Kemudian saya dan Mama ke bandar. Ke bank dan Sabasun -- pasar raya yang unik di Kuala Terengganu. Saya katakan ia unik kerana ia komited dalam memboikot produk Amerika dan Israel. Poster dan iklan boikot turut dipamer di pasar raya ini. Saya ke JPJ untuk perbaharui lesen saya dan lesen K.nor.

A.yed dan K.bae ke Kota Bharu kerana K.bae bercadang untuk bersalin di sana. Saya sekali lagi ke kedai yang saya beli simcard semalam kerana nombor saya masih belum aktif.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Hari yang memenatkan

Jenis fi'il dan hukum-hukumnya

Rukun Islam dan rukun Iman