Berbuka di markaz ABIM

17 Ramadhan 1430H

Isnin, 7 September 2009


Pagi ini saya pinjam Celcom Broadband dari kawan saya. Cadangan awalnya ingin hantar Asyraf ke nurseri, tapi bila tiba di nurseri, tak ada orang. Tiba-tiba baru saya dapat tahu hari itu ada cuti peristiwa -- Nuzul Quran.

Kesibukkan melupakan saya banyak perkara. Seharian saya mencuba keberkesanan Celcom Broadband di rumah saya dengan ditemani Asyraf.

A.yed beritahu ada tiga saluran Aisyah yang tersumbat. Doktor pada awalnya ingin bedah dua. Tapi akhirnya hanya bedah satu. Doktor dari Pakistan. Aisyah masih di ICU.

Kami bertiga berbuka puasa di markaz baru ABIM di Kg. Tok Jiring. Ramai yang hadir. Termasuk Kamal dan Muiz, junior di SMAASZA. Kamal akan ke Jordan manakala Muiz akan ke Mesir.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Hari yang memenatkan

Jenis fi'il dan hukum-hukumnya

Rukun Islam dan rukun Iman