100+ peralatan untuk Blogger

Image representing Mashable as depicted in Cru...Image via CrunchBase
Sejak Blogger diambil alih Google, platform untuk blog ini semakin lama semakin menarik. Banyak gadget disediakan dan banyak templates yang menarik dihasilkan oleh designer-designer secara percuma. Oleh kerana syarikat yang mendukungnya adalah Google, maka jangka hayat blog di Blogger boleh menjangkau puluhan tahun -- selagimana Google tidak mengalami masalah kewangan.

Hari ini Mashable mengumpul seratus lebih peralatan dan templates untuk Blogger.

Selamat mencuba!
Reblog this post [with Zemanta]

Ulasan

  1. peralatan memg banyak tapi penerangan dia omputeh..nok buleh ke paham kamus kene duk cokkoh depan..kalu dok lupekanlah..mklumla buta inglish..

    BalasPadam
  2. Lepas baca satu-satu, rupa-rupanya banyak templates dari peralatan. Templates bukannya tukar dua hari sekali. So, agak kurang praktikal melainkan bagi orang yang baru nak mula pasang blog.

    BalasPadam
  3. tp ade gop templates yg kena pasang hok 125x125...atau selain no td..hok tu melibatkan edit html..so,,sy pon dop reti..sampai ade sklai tu rosak sapa blog lame sy..huhu

    BalasPadam
  4. Memang kod HTML agak sensitif. Untuk mahir HTML, kena selalu periksa kod-kod yang sedia ada. Lama-lama boleh la cam, mana yang boleh tukar dan mana yang tak boleh tukar.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Hari yang memenatkan

Jenis fi'il dan hukum-hukumnya

Rukun Islam dan rukun Iman